ANUNT

 

C.V „Cricova” S.A solicita Oferte  pentru executarea serviciilor de proiectare pentru înființarea a 21 ha plantații viticole în extravilanul or. Stăuceni, mun. Chișinău.

Termenul limită de prezentare a ofertelor pentru proiect pina la – 01.12.2024 

Anul plantării – 2025.

Pentru informatii suplimentare , persoana de contact : Vasile VARTIC

mobil – 069096971,

e-mail: [email protected].

 

 

ANUNT

 

CV Cricova S.A. solicita oferte  pentru procurare si instalarea sistem acces control (barrier) 1 bucata.

Termen limita de oferte 8.11.2024

Persoana de contact: Tonu Alexandru 068120111

 

 

ANUNT

C.V. „Cricova” S.A. invită operatori economici să participe la concursul privind demolarea și construcția a unor porțiuni din pereți pentru instalarea geamurilor termopan și lucrări de renovare a fațadei.

Telefon de contact : Chicu Mihai 069200812

 

 

 

Anunț privind rezultatele concursului, la funcția de director general al Combinatului de Vinuri „Cricova” S.A.

17 octombrie 2024

 

În conformitate cu Regulamentul privind organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcției vacante de director general al Combinatului de Vinuri „Cricova” S.A., aprobat prin decizia Consiliului Societății (proces-verbal nr.11 din 11.09.2024), se declară învingător al concursului pentru funcția de director general – domnul Maslo Sorin.

 

Sorin Maslo- CV in limba româna

 

ANUNT

 

Combinatul de Vinuri “Cricova” S.A  anunță concurs de oferte pentru selectarea operatorilor economici specializați la efectuarea lucrărilor agricole de pregătire al terenului și plantării mecanizate al butașilor de viță de vie . Perioada  de executare al lucrărilor martie – mai  2025. Suprafața terenului destinat plantării constituie 70 ha .

Pentru mai multe informații tel de contact : 069096971 Vartic Vasile.

 

 

ANUNT

 

Combinatul de Vinuri “Cricova” S.A  anunță concurs de oferte pentru selectarea operatorilor economici specializați la efectuarea lucrărilor agricole de pregătire al terenului arabil pentru plantarea culturilor mari . Perioada  de executare al lucrărilor martie – mai  2025. Suprafața terenului destinat plantării constituie 230 ha .

Pentru mai multe informații tel de contact : 069096971 Vartic Vasile.

 

 

Etapa interviului în cadrul concursului pentru funcția de director general al  Combinatului de Vinuri „Cricova” S.A.

3 octombrie 2024

 

Comisia de selectare informează că, în conformitate cu prevederile Regulamentului privind organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcției vacante de director general al Combinatului de Vinuri „Cricova” S.A., aprobat prin decizia Consiliului Societății (proces-verbal nr.11 din 11.09.2024), etapa interviului din cadrul concursului va avea loc miercuri, 09 octombrie 2024, de la ora 12:00.

 

Interviul se va desfășura la sediul Agenției Proprietății Publice, situat în mun. Chișinău, Str. Vasile Alecsandri nr. 78, bir. 402, MD-2012.

Persoană de contact:

Secretarul Comisiei de selectare, dl Cepraga Vitalie.

E-mail: [email protected]

Telefon: serviciu 022-604-009, mobil +373 69210171.

 

 

 

Rezultatele primei etape (de preselecție) a concursului pentru ocuparea funcției vacante de director general al Combinatului de Vinuri „Cricova” S.A.  

Agenția Proprietății Publice (APP) informează despre finalizarea primei etapei de preselecție, acțiuni desfășurate în baza Regulamentului privind organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcției vacante de director general al Combinatului de Vinuri „Cricova” S.A., aprobat prin decizia Consiliului Societății (proces-verbal nr.11 din 11.09.2024).

La concurs au fost depuse cinci dosare, care au fost evaluate în conformitate cu criteriile stabilite în Regulament. După examinarea și evaluarea dosarelor, Comisia de selectare a decis următoarele:

  • Candidatul cu dosarul nr.3 – nu întruneşte cerinţele stabilite de participare la concurs, şi anume cele prevăzute la punct 7 lit.j) al Regulamentului.
  • Candidatul cu dosarul nr.4 – nu întruneşte cerinţele stabilite de participare la concurs, şi anume cele prevăzute la punct 7 lit.f), g) al Regulamentului.
  • Candidatul cu dosarul nr.5 – nu întrunește cerințele stabilite de participare la concurs, şi anume dosarul depus este incomplet şi nu conține actele prevăzute la pct. 9 lit.b), c), f), h), j) al Regulamentului.

Ca urmare a deciziei Comisiei de selectare (extras din procesul-verbal nr.01 din 30 septembrie 2024 atașat), candidatul cu dosarul nr. 1, dl Maslo Sorin şi candidatul cu dosarul nr. 2, dl Puiu Alexandru, vor participa la următoarea etapă a concursului – interviul.

Informațiile referitoare la desfășurarea interviului, inclusiv data, ora și locul, vor fi publicate ulterior pe paginile oficiale ale APP și Combinatului de Vinuri.

Agenția Proprietății Publice își reafirmă angajamentul de a asigura un proces de selecție transparent și corect, în vederea identificării celui mai potrivit candidat pentru la conducerea Combinatului de Vinuri „Cricova” S.A..

 

Documente anexate:

 

№01-2024.09-30-Comisia-de-selectare-Concurs-Director-Preselectie-Extras

 

 

ANUNT

 

CV Cricova S.A. solicita oferte  pentru procurare a unui generator electric de 150 kw cu sistem de declanșare a rezarvei.

Persoana de contact: Tugutchi Valentin 069327619

 

 

ANUNT

CV Cricova S.A. solicita oferte  pentru procurarea butașilor viță de vie, și anume:

Floricica – 15 000 buc.

Sauvignon blanc – 35 000 buc.

Muscat ottonel – 137 000 buc.

Feteasca albă – 35 000 buc.

Viorica – 33 000 buc.

Persoana de contact: 069300106, Marin Lapteacru

 

 

ANUNT

Combinatul de Vinuri Cricova S.A. anunta concurs de colectare a ofertelor de achizitie a unui aparat de capsulare cu productivitate de 7000 sticle/oră și reutilarea aparatului de etichetare pentru orientarea optică a sticlei.

Termenul limita de depunere a ofertelor 26.09.2024.

Ofertele pot fi expediate pe adresa de email : [email protected]

 

Persoana de contact: Valentin Țuguțchi, 069327619

 

 

ANUNT

 

Combinatul de Vinuri Cricova anunta concurs de oferte pentru selectarea operatorilor economici specializati in  vinzarea  acesoriilor  sistemului de suport : spalier vertical cu o sirma pentru butuci cu forma libera a lastarilor , precum si a serviciilor de instalare-montare  al sistemului de suport ( tutori ,ancore , stilpi fruntasi si mijlocasi , sirma s.a). Suprafata 51 ha .

Pentru mai multe informatii tel de contact : 069096971 Vartic Vasile.

 

 

 

 

Consiliul Societății pe Acțiuni Combinatul de Vinuri „Cricova”, în conformitate cu Statutul societății, anunță lansarea unui nou concurs pentru funcția de Director general al S.A. Combinatul de Vinuri „Cricova”, ca urmare a încheierii concursului anunțat anterior.

Concursul va fi desfășurat în conformitate cu Regulamentul privind organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcției vacante de director general al S.A. Combinatul de Vinuri „Cricova”, aprobat prin hotărârea Consiliului Societății din 11 septembrie 2024.

Regulamentul poate fi accesat la următoarele pagini web:https://app.gov.md/ șihttps://cricova.md/.

 

 

Cerințe față de candidat:

 

Cerințe față de candidați:

  1. este cetățean al RM;
  2. cunoaște limba română (scris si vorbit);
  3. are capacitate deplină de exercițiu și este apt din punct de vedere al stării sănătății;
  4. deține studii superioare sau echivalente în unul din domeniile: tehnic, economic sau juridic;
  5. a activat în funcții de conducere cel puțin 4 ani, în ultimii 10 ani;
  6. a activat în sectorul viticulturii și vinificației cel puțin 5 ani, în ultimii 10 ani;
  7. cunoaște cel puțin o limbă de circulație internațională la nivel intermediar (engleză, franceză, germană, spaniolă, italiană);
  8. posedă abilități de operare la calculator (word, excel, powerpoint etc.);
  9. nu a împlinit vârsta necesară obținerii dreptului la pensie pentru limită de vârstă;
  10. nu este parte în careva litigiu, de orice gen și natură, inclusiv litigiu civil/penal și/sau arbitral, cu Societatea;
  11. nu are antecedente penale;
  12. nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcții sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinței judecătorești definitive prin care s-a dispus această interdicție;
  13. nu este condamnată, prin hotărâre definitivă și irevocabilă a instanței de judecată, pentru infracțiuni de corupție, care cade sub incompatibilitățile și restricțiile prevăzute la art.16–21 din Legea nr.133/2016 privind declararea averii și a intereselor personale;
  14. nu a fost destituită, în ultimii 5 ani, dintr-o funcție de conducere în temeiul art. 200 alin. (1) din Codul Civil al Republicii Moldova nr. 1107/2002 (cu excepția cazurilor de încetare a contractului de muncă din motive neimputabile conducătorului).

 

Atribuții

Conform prevederilor Statutului și Regulamentelor Societății:

  1. Directorul General conduce activitatea Societății în toate domeniile, cum ar fi cel de producție și investițional, cu excepția celor ce țin de competenta Adunării generale a acționarilor și Consiliului Societății, conducând-se in acțiunile sale de legislația în vigoare, Statutul Societății, hotărârile Adunării generale a acționarilor, Consiliului Societății și regulamentul organului executiv.
  2. Directorul General este obligat să asigure executarea hotărârilor Adunării generale a acționarilor și ale Consiliului Societății, să prezinte dări de seamă acestora, in conformitate cu prevederile Statutului Societății și Regulamentului în cauză.
  3. Dacă Consiliul Societății nu a fost înființat sau împuternicirile lui au încetat, împuternicirile de pregătire și tinere a adunării generale a acționarilor le exercită Directorul General al Societății.
  4. Directorul Societății, în limitele atribuțiilor sale:
  • este în drept, în limita competenței sale, să acționeze din numele Societății, fără mandat și fără procură, să aprobe statele de personal, să emită ordine și dispoziții, inclusiv să efectueze tranzacții, care conform legislației și Statutului societății nu sunt atribuite competenței Adunării generale a acționarilor și Consiliului societății.
  • reprezentarea Societății fără mandat, în limitele competențelor stabilite, în relațiile cu toate instituțiile de stat, instanțele de judecată, persoanele juridice și fizice atât pe teritoriul Republicii Moldova, cât și peste hotarele tarii.
  • încheierea fără procură a oricăror tranzacții și a altor acțiuni juridice din numele Societății, în baza deciziilor Adunării Generale a acționarilor, Consiliului Societății.
  • încheie contracte și alte tranzacții, în numele Societății, inclusiv de muncă, de afaceri, pe piețele interne și externe, exceptând chestiunile ce țin de competenta Consiliului Societății și Adunării generale a acționarilor.
  • de a încheia tranzacții de proporții, în mărime de la 5 până la 25% din valoarea activelor Societății.
  • asigură îndeplinirea obligațiunilor Societății față de persoanele fizice și juridice, dispune sesizarea organelor de drept și/sau instanțelor de judecată vizavi de neexecutarea sau executarea necorespunzătoarea obligațiilor contractuale, de încălcarea legislației în vigoare și/sau prejudicierea Societății de către persoane fizice și juridice.
  • dirijează activitatea Societății în toate direcțiile, cu excepția acelor, ce țin de competenta exclusivă a Adunării generale a acționarilor și Consiliului Societății.
  • organizează și asigură îndeplinirea și executarea hotărârilor Adunării generale a acționarilor și Consiliului Societății.
  • organizarea administrării şi activității de producere a Societății.
  • asigură controlul activității de producere a Societății.
  • efectuează conducerea operativă a Societății și a subdiviziunilor acesteia, în limita competențelor stabilite de Statut și alte acte normative ale Societății.
  • distribuie, în cadrul activității de producție și economice, resursele și mijloacele financiare, materialele, mijloacele tehnice etc.
  • elaborarea planurilor de lucru ale Societății, întocmirea dărilor de seamă, bilanțurilor,   devizelor şi ale altor documente necesare.
  • asigură veridicitatea și confirmă autenticitatea dărilor de seamă periodice sau cu caracter unic, prin semnătura sa.
  • aprobarea și realizarea programului de dezvoltare socială a Societății.
  • prezintă propuneri referitor la determinarea direcțiilor în activitatea de producere și investiții, contabilitate și business-planificare.
  • darea bunurilor imobile și mobile ale Societății în posesiune și folosință temporară.
  • determină modul și asigură ținerea documentelor de secretariat, a actelor operative de producție, statistice și de contabilitate, prezintă dările de seamă trimestriale și anuale.
  • angajează și concediază lucrătorii Societății, stabilește salariile și categoriile de funcție, aplică măsuri de stimulare morală și materială, cât și măsuri de răspundere materială și disciplinară.
  • realizarea în relații cu angajații Societății a drepturilor și obligațiunilor angajatorului, prevăzute de Codul Muncii a Republicii Moldova.
  • aprobarea regulamentelor subdiviziunilor structurale ale Societății, precum și a regulamentelor necesare bunei desfășurări a activității Societății.
  • prezintă trimestrial consiliului societății sau adunării generale a acționarilor dări de seamă asupra rezultatelor activității sale.
  • convocarea Adunărilor generale, crearea condițiilor necesare pentru ținerea procesului-verbal  al  Adunării  generale,   organizarea, păstrarea  și eliberarea copiilor proceselor-verbale  sau  a   extraselor din  ele,  la  cerința  acționarilor.
  • efectuarea analizei preventive și pregătirea chestiunilor, care, în conformitate cu Statutul, alte acte normative ale Societății, țin de competenta Adunării generale a acționarilor, sau Consiliul Societății.
  • înaintarea propunerilor privind modul de distribuție a beneficiului și crearea fondurilor Societății, pentru examinare la adunările generale a acționarilor, aprobarea regulamentelor cu privire la fondurile Societății.
  • executarea hotărârilor Adunării generale a acționarilor și ale Consiliului Societății.
  • soluționarea altor chestiuni, cu excepția celor, care în conformitate cu Statutul Societăţii și legislația în vigoare, țin de competenta Adunării generale a acționarilor sau Consiliului Societății.

 

Drepturi și obligații:

Drepturile și obligațiile Directorului general al S.A. „Combinatul de Vinuri „Cricova”” vor fi stabilite în Contractul individual de muncă/management.

 

Termen de contractare

Candidatul, selectat de consiliu, în baza concursului, va încheia Contractul  individual de muncă/management cu Consiliul Societății pentru o perioadă de  până la 5 ani.

 

Remunerare

Directorul general al S.A. „Combinatul de Vinuri „Cricova””  va fi remunerat, conform Contractului individual de muncă/management, încheiat între candidatul selectat și Consiliul Societății. Condițiile de plată vor fi stabilite în Contract, în corespundere cu prevederile Hotărârii Guvernului nr.743 din 11.06.2002 cu privire la salarizarea angajaților din unitățile cu autonomie financiară.

 

Atribuții

Conform prevederilor Statutului și Regulamentelor Societății:

  1. Directorul General conduce activitatea Societății în toate domeniile, cum ar fi cel de producție și investițional, cu excepția celor ce țin de competenta Adunării generale a acționarilor și Consiliului Societății, conducând-se in acțiunile sale de legislația în vigoare, Statutul Societății, hotărârile Adunării generale a acționarilor, Consiliului Societății și regulamentul organului executiv.
  2. Directorul General este obligat să asigure executarea hotărârilor Adunării generale a acționarilor și ale Consiliului Societății, să prezinte dări de seamă acestora, in conformitate cu prevederile Statutului Societății și Regulamentului în cauză.
  3. Dacă Consiliul Societății nu a fost înființat sau împuternicirile lui au încetat, împuternicirile de pregătire și tinere a adunării generale a acționarilor le exercită Directorul General al Societății.
  4. Directorul Societății, în limitele atribuțiilor sale:
  • este în drept, în limita competenței sale, să acționeze din numele Societății, fără mandat și fără procură, să aprobe statele de personal, să emită ordine și dispoziții, inclusiv să efectueze tranzacții, care conform legislației și Statutului societății nu sunt atribuite competenței Adunării generale a acționarilor și Consiliului societății.
  • reprezentarea Societății fără mandat, în limitele competențelor stabilite, în relațiile cu toate instituțiile de stat, instanțele de judecată, persoanele juridice și fizice atât pe teritoriul Republicii Moldova, cât și peste hotarele tarii.
  • încheierea fără procură a oricăror tranzacții și a altor acțiuni juridice din numele Societății, în baza deciziilor Adunării Generale a acționarilor, Consiliului Societății.
  • încheie contracte și alte tranzacții, în numele Societății, inclusiv de muncă, de afaceri, pe piețele interne și externe, exceptând chestiunile ce țin de competenta Consiliului Societății și Adunării generale a acționarilor.
  • de a încheia tranzacții de proporții, în mărime de la 5 până la 25% din valoarea activelor Societății.
  • asigură îndeplinirea obligațiunilor Societății față de persoanele fizice și juridice, dispune sesizarea organelor de drept și/sau instanțelor de judecată vizavi de neexecutarea sau executarea necorespunzătoarea obligațiilor contractuale, de încălcarea legislației în vigoare și/sau prejudicierea Societății de către persoane fizice și juridice.
  • dirijează activitatea Societății în toate direcțiile, cu excepția acelor, ce țin de competenta exclusivă a Adunării generale a acționarilor și Consiliului Societății.
  • organizează și asigură îndeplinirea și executarea hotărârilor Adunării generale a acționarilor și Consiliului Societății.
  • organizarea administrării şi activității de producere a Societății.
  • asigură controlul activității de producere a Societății.
  • efectuează conducerea operativă a Societății și a subdiviziunilor acesteia, în limita competențelor stabilite de Statut și alte acte normative ale Societății.
  • distribuie, în cadrul activității de producție și economice, resursele și mijloacele financiare, materialele, mijloacele tehnice etc.
  • elaborarea planurilor de lucru ale Societății, întocmirea dărilor de seamă, bilanțurilor,   devizelor şi ale altor documente necesare.
  • asigură veridicitatea și confirmă autenticitatea dărilor de seamă periodice sau cu caracter unic, prin semnătura sa.
  • aprobarea și realizarea programului de dezvoltare socială a Societății.
  • prezintă propuneri referitor la determinarea direcțiilor în activitatea de producere și investiții, contabilitate și business-planificare.
  • darea bunurilor imobile și mobile ale Societății în posesiune și folosință temporară.
  • determină modul și asigură ținerea documentelor de secretariat, a actelor operative de producție, statistice și de contabilitate, prezintă dările de seamă trimestriale și anuale.
  • angajează și concediază lucrătorii Societății, stabilește salariile și categoriile de funcție, aplică măsuri de stimulare morală și materială, cât și măsuri de răspundere materială și disciplinară.
  • realizarea în relații cu angajații Societății a drepturilor și obligațiunilor angajatorului, prevăzute de Codul Muncii a Republicii Moldova.
  • aprobarea regulamentelor subdiviziunilor structurale ale Societății, precum și a regulamentelor necesare bunei desfășurări a activității Societății.
  • prezintă trimestrial consiliului societății sau adunării generale a acționarilor dări de seamă asupra rezultatelor activității sale.
  • convocarea Adunărilor generale, crearea condițiilor necesare pentru ținerea procesului-verbal  al  Adunării  generale,   organizarea, păstrarea  și eliberarea copiilor proceselor-verbale  sau  a   extraselor din  ele,  la  cerința  acționarilor.
  • efectuarea analizei preventive și pregătirea chestiunilor, care, în conformitate cu Statutul, alte acte normative ale Societății, țin de competenta Adunării generale a acționarilor, sau Consiliul Societății.
  • înaintarea propunerilor privind modul de distribuție a beneficiului și crearea fondurilor Societății, pentru examinare la adunările generale a acționarilor, aprobarea regulamentelor cu privire la fondurile Societății.
  • executarea hotărârilor Adunării generale a acționarilor și ale Consiliului Societății.
  • soluționarea altor chestiuni, cu excepția celor, care în conformitate cu Statutul Societăţii și legislația în vigoare, țin de competenta Adunării generale a acționarilor sau Consiliului Societății.

 

 

Drepturi și obligații:

Drepturile și obligațiile Directorului general al S.A. „Combinatul de Vinuri „Cricova”” vor fi stabilite în Contractul individual de muncă/management.

 

Termen de contractare

Candidatul, selectat de consiliu, în baza concursului, va încheia Contractul  individual de muncă/management cu Consiliul Societății pentru o perioadă de  până la 5 ani.

 

 Remunerare

Directorul general al S.A. „Combinatul de Vinuri „Cricova””  va fi remunerat, conform Contractului individual de muncă/management, încheiat între candidatul selectat și Consiliul Societății. Condițiile de plată vor fi stabilite în Contract, în corespundere cu prevederile Hotărârii Guvernului nr.743 din 11.06.2002 cu privire la salarizarea angajaților din unitățile cu autonomie financiară.

  1. curriculum vitae (CV);
  2. scrisoarea de motivație,
  3. conceptul de dezvoltare a Societății, care va reflecta viziunea candidatului privind direcțiile prioritare de dezvoltare și măsurile privind eficientizarea activității economico-financiare a Societății;
  4. copia de pe buletinul de identitate;
  5. copia de pe diploma de studii;
  6. referințe profesionale (nu mai puțin de două);
  7. cazierul judiciar sau declarație pe proprie răspundere privind lipsa antecedentelor penale;
  8. declarația privind evaluarea competenței și adecvării persoanei înaintate în funcția de director al Societății, conform anexei nr.4 la prezentul Regulament;
  9. copiile certificatelor care atestă absolvirea cursurilor de perfecționare/specialitate (dacă există);
  10. confirmarea (diploma, atestat, certificat sau alt document) care atestă cunoașterea unei limbi de circulație internațională.
  11. acordul prealabil în scris semnat de candidat privind prelucrarea datelor cu caracter personal.

Notă:

  1. Copiile documentelor prezentate în dosarul de concurs se certifică de către candidat, pe propria răspundere, sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor.
  2. Dosarul complet pentru înscrierea la concurs trebuie să parvină la sediul societății până la data și ora stabilită în informația despre concurs. Orice dosar incomplet sau depus după expirarea datei-limită nu va fi examinat.

 

 

Proces verbal Concurs CRICOVA

Regulament Concurs Director general SA Cricova 11.09.2024-1-11

Anexa 1 Regulament Concurs Director general SA Cricova 11.09.2024-12

Anexa 2 Regulament Concurs Director general SA Cricova 11.09.2024-13

Anexa 3 Regulament Concurs Director general SA Cricova 11.09.2024-14

Anexa 4 Regulament Concurs Director general SA Cricova 11.09.2024-15-23

Anexa 5 Regulament Concurs Director general SA Cricova 11.09.2024-24

Anexa 6 Regulament Concurs Director general SA Cricova 11.09.2024-25

 

 

Anunt

Combinatul de Vinuri Cricova S.A. anunta concurs de colectare a ofertelor de achizitie a serviciilor de telefonie GSM. Termenul limita de depunere a ofertelor 10.09.2024.Ofertele pot fi expediate pe adresa de email : [email protected]

 

Persoana de contact: Tonu Alexandru nr. 068120111

 

 

 

Se anunță concurs la funcția de Director al S.A. Combinatul de Vinuri „Cricova”

13 august 2024

Consiliul S.A. Combinatul de Vinuri „Cricova”, în corespundere cu Statutul societății, anunță concurs pentru ocuparea funcției de director general.
Concursul va fi desfășurat în conformitate cu Regulamentul privind organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcției vacante de director general al S.A. Combinatul de Vinuri „Cricova”, aprobat prin hotărârea Consiliului Societății din 12 august 2024.

Cerințe față de candidați:

  1. este cetățean al RM;
  2. cunoaște limba de stat;
  3. deține studii superioare sau echivalentul lor în unul din domeniile: tehnic, economic sau juridic;
  4. a activat în funcții de conducere cel puțin 2 ani, în ultimii 5 ani;
  5. a activat în sectorul viticulturii şi vinificaţiei cel puțin 5 ani, în ultimii 7 ani;
  6. cunoaşte cel puțin o limbă de circulaţie internațională utilizată de ONU (araba, chineză, engleză,franceză, rusă, spaniolă)
  7. nu a împlinit vârsta necesară obținerii dreptului la pensie pentru limită de vârstă;
  8. nu fost şi nu este parte în careva litigiu, de orice gen şi natură, inclusiv litigiu judiciar şi/sau arbitral, cu Societatea; 
  9. nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;
  10. nu este privat/ă de dreptul de a ocupa anumite funcții sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinței judecătorești definitive prin care s-a dispus această interdicție;
  11. nu este condamnată, prin hotărîre definitivă și irevocabilă a instanței de judecată, pentru infracțiuni de corupție, care cade sub incompatibilitățile și restricțiile prevăzute la art.16–21 din Legea nr.133/2016 privind declararea averii și a intereselor personale;
  12. nu a fost destituită, în ultimii 5 ani, dintr-o funcție de conducere în temeiul art. 200 alin. (1) din Codul Civil al Republicii Moldova nr. 1107/2002 (cu excepția cazurilor de încetare a contractului de muncă din motive neimputabile conducătorului).

Atribuții (conform prevederilor Statutului şi Regulamentelor Societății):

  1. Directorul General conduce activitatea Societăţii în toate domeniile, cum ar fi cel de producţie şi investiţional, cu excepţia celor ce ţin de competenţa Adunării generale a acţionarilor şi Consiliului Societăţii, conducîndu-se in acţiunile sale de legislaţia în vigoare, Statutul Societăţii, hotărîrile Adunării generale a acţionarilor, Consiliului Societăţii şi regulamentul organului executiv.
  2. Directorul General este obligat să asigure executarea hotărârilor Adunării generale a acţionarilor şi ale Consiliului Societăţii, să prezinte dări de seamă acestora, in conformitate cu prevederile Statutului Societăţii şi Regulamentului în cauză.
  3. Dacă consiliul Societăţii nu a fost înfiinţat sau împuternicirile lui au încetat, împuternicirile de pregătire şi ţinere a adunării generale a acţionarilor le exercită Directorul General al Societăţii.
  4. Directorul Societății, în limitele atribuțiilor sale:
    • este în drept, în limita competenţei sale, să acţioneze din numele Societăţii, fără mandat şi fără procură, să aprobe statele de personal, să emită ordine şi dispoziţii, inclusiv să efectueze tranzacţii, care conform legislaţiei şi Statutului societăţii nu sunt atribuite competenţei Adunării generale a acţionarilor şi Consiliului societăţii.
    • reprezentarea Societăţii fără mandat, în limitele competenţelor stabilite, în relaţiile cu toate instituţiile de stat, instanţele de judecată, persoanele juridice şi fizice atât pe teritoriul Republicii Moldova, cât şi peste hotarele ţării.
    • încheierea fără procură a oricăror tranzacţii şi a altor acţiuni juridice din numele Societăţii, în baza deciziilor Adunării Generale a acţionarilor, Consiliului Societăţii.
    • încheie contracte şi alte tranzacţii, în numele Societăţii, inclusiv de muncă, de afaceri, pe pieţele interne şi externe, exceptînd chestiunile ce ţin de competenţa Consiliului Societăţii şi Adunării generale a acţionarilor.
    • de a încheia tranzacţii de proporţii, în mărime de la 5 pînă la 25% din valoarea activelor Societăţii.
    • împuterniceşte alte persoane cu funcţii de răspundere, angajaţi ai Societăţii, cu dreptul de încheiere a tranzacţiilor respective.
    • luarea măsurilor respective pentru îndeplinirea obligaţiunilor Societăţii pe tranzacţiile încheiate şi altor obligaţiuni ale Societăţii.
    • asigură îndeplinirea obligaţiunilor Societăţii faţă de persoanele fizice şi juridice, dispune sesizarea organelor de drept şi/sau instanţelor de judecată vizavi de neexecutarea sau executarea necorespunzătoarea obligaţiilor contractuale, de încălcarea legislaţiei în vigoare şi/sau prejudicierea Societăţii de către persoane fizice şi juridice.
    • dirijează activitatea Societăţii în toate direcţiile, cu excepţia acelor, ce ţin de competenţa exclusivă a Adunării generale a acţionarilor şi Consiliului Societăţii.
    • organizează şi asigură îndeplinirea şi executarea hotărîrilor Adunării generale a acţionarilor şi Consiliului Societăţii.
    • organizarea administrării si activităţii de producere a Societăţii.
    • asigură controlul activităţii de producere a a Societăţii.
    • efectuează conducerea operativă a Societăţii şi a subdiviziunilor acesteia, în limita competenţelor stabilite de Statut şi alte acte normative ale Societăţii.
    • distribuie, în cadrul activităţii de producţie şi economice, resursele şi mijloacele financiare, materialele, mijloacele tehnice ş.a..
    • în limitele competenţei sale, aprobă devizele, controlează dările de seamă, bilanţele şi alte acte executive ale Societăţii.
    • elaborarea planurilor de lucru ale Societăţii, întocmirea dărilor de  seamă, bilanţurilor,   devizelor si ale altor documente necesare.
    • asigură veridicitatea şi confirmă autenticitatea dărilor de seamă periodice sau cu caracter unic, prin semnătura sa.
    • aprobarea preţurilor pentru serviciile prestate, mărfurilor şi altor bunuri de producţie proprie sau achiziţionate, cu excepţia preţurilor reglementate de stat, conform legislaţiei în vigoare.
    • aprobarea planurilor de activitate ale Societăţii, devizelor de cheltuieli şi dărilor de seamă specific.
    • aprobarea şi realizarea programului de dezvoltare socială a Societăţii.
    • realizarea programului de dezvoltare a Societăţii.
    • prezintă propuneri referitor la determinarea direcţiilor în activitatea de producere şi investiţii, contabilitate şi buissines-planificare.darea bunurilor imobile şi mobile ale Societăţii în posesiune şi folosinţă temporară.
    • determină lista informaţiei, care prezintă secretul comercial.
    • determină modul şi asigură ţinerea documentelor de secretariat, a actelor operative de producţie, statistice şi de contabilitate, prezintă dările de seamă trimestriale şi anuale.
    • înaintarea propunerilor de creare, reorganizare şi lichidare a filialelor, reprezentanţelor Societăţii, pentru examinarea lor de către Adunarea generală  a acţionarilor.
    • angajează şi concediază lucrătorii Societăţii, stabileşte soldele şi categoriile de funcţie, aplică măsuri de stimulare morală şi materială, cît şi măsuri de răspundere materială şi disciplinară.
    • participă la elaborarea şi încheierea contractelor colective cu sindicatul, la soluţionarea litigiilor de muncă.
    • emiterea dispoziţiilor şi ordinelor, obligatorii pentru toţi angajaţii Societăţii.
    • Realizarea în relaţii cu angajaţii Societăţii a drepturilor şi obligaţiunilor angajatorului, prevăzute de Codul Muncii a Republicii Moldova.
    • emiterea delegaţiilor angajaţilor Societăţii pentru realizarea unor acţiuni concrete conform condiţiilor şi regulilor acestor delegaţii, în scopul realizării obiectivelor conducerii Societăţii.
    • aprobarea planurilor de instruire şi perfecţionare calificată a cadrelor;
    • aprobarea regulamentelor privind sistemul şi procedura remunerării muncii angajaţilor Societăţii.
    • aprobă schema de încadrare şi salarizare a personalului în limita normativelor aprobate de Consiliul societăţii.
    • distribuie mijloacele fondului special de stimulare şi ajutorare materială a angajaţilor Societăţii.
    • aprobarea organigramelor subdiviziunilor structurale ale Societăţii, cu aprobarea ulterioară a Organigramei Societăţii de către Consiliu.
    • aprobarea regulamentelor subdiviziunilor structurale ale Societăţii, precum şi a regulamentelor necesare bunei desfăşurări a activităţii Societăţii.
    • aprobarea fişelor postului ale salariaţilor Societăţii.
    • prezintă trimestrial consiliului societății sau adunării generale a acționarilor dări de seamă asupra rezultatelor activității sale.
    • convocarea Adunărilor generale, crearea condiţiilor necesare pentru ţinerea  procesului-verbal  al  Adunării  generale,   organizarea, păstrarea  şi eliberarea copiilor proceselor-verbale  sau  a   extraselor din  ele,  la  cerinţa  acţionarilor.
    • efectuarea analizei preventive şi pregătirea chestiunilor, care, în conformitate cu Statutul, alte acte normative ale Societăţii, ţin de competenţa Adunării generale a acţionarilor, sau Consiliul Societăţii.
    • inaintarea propunerilor privind modul de distribuţie a beneficiului şi crearea fondurilor Societăţii, pentru examinare la adunările generale a acţionarilor, aprobarea regulamentelor cu privire la fondurile Societăţii.
    • executarea hotărîrilor Adunării generale a acţionarilor şi ale Consiliului Societăţii.
    • soluţionarea altor chestiuni, cu excepţia celor, care în conformitate cu prezentul Statut şi legislaţia în vigoare, ţin de competenţa Adunării generale a acţionarilor sau Consiliului Societăţii.

Drepturi și obligații:

Drepturile și obligațiile Directorului general al S.A.„Combinatul de Vinuri „Cricova””  vor fi stabilite în Contractul individual de muncă.

Termen de contractare

Candidatul, selectat de consiliu, în baza concursului, va încheia Contractul  individual de muncă cu Consiliul Societății pentru o perioadă de  până la 5 ani.

Remunerare

Directorul general al S.A.„Combinatul de Vinuri „Cricova””  va fi remunerat, conform Contractului individual de muncă / management, încheiat între candidatul selectat și Consiliul Societății. Condițiile de plată vor fi stabilite în Contract, în corespundere cu prevederile Hotărîrii Guvernului nr.743 din 11.06.2002 cu privire la salarizarea angajaților din unitățile cu autonomie financiară.

Dosarul de participare la concurs trebuie să conțină:

  1. scrisoarea de motivare;
  2. viziunea privind eficientizarea activității economico-financiare a Societății;
  3. curriculum vitae (CV);
  4. copia de pe buletinul de identitate;
  5. copia de pe diploma de studii;
  6. referințe profesionale (nu mai puțin de două);
  7. cazierul judiciar sau declarație pe proprie răspundere privind lipsa anticedentelor penale;
  8. declarația privind evaluarea competenței și adecvării persoanei înaintate în funcția de director al Societății, conform anexei nr.4 la prezentul Regulament;
  9. copiile certificatelor care atestă absolvirea cursurilor de perfecționare/specialitate;
  10. confirmarea (diploma, atestat, certificate sau alt document) care atestă cunoașterea unei limbi de circulație internațională;
  11. acordul prealabil în scris semnat de candidat privind prelucrarea datelor cu caracter personal.

Termenul de depunere a documentelor pentru participare la concurs:

Termenul limită de depunere a documentelor pentru participarea la concurs este de 02 septembrie 2024 ora 16.00.

Locul depunerii documentelor:

Documentele de participare la concurs pentru ocuparea funcției de Director general al S.A. „Combinatul de Vinuri „Cricova””, vor fi depuse la sediul societății:  mun. Chişinău, or. Cricova, str. Ungureanu P., 1, la Secretarul Consiliului Societății, iar concursul se va desfășura în incinta Agenției Proprietății Publice, pe adresa mun. Chișinău, str. Vasile Alecsandri, 78, bir. 402.Persoana de contact:  secretarul consiliului, Cepraga Vitalie, tel. serviciu 022-604-009, tel. mobil +373 69210171; adresa electronică: [email protected].

Notă:

  1. Copiile documentelor prezentate în dosarul de concurs se certifică de către candidat, pe propria răspundere, sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor.
  2. Dosarul complet pentru înscrierea la concurs trebuie să parvină la sediul societății până la data şi ora stabilită în informația despre concurs. Orice dosar incomplet sau depus după expirarea datei-limită nu va fi examinat.

 

Proces verbal al ședinței Consiliului „CRICOVA” S.A. din 12.08.2024

Regulamentul privind organizarea și desfășurarea concursului administrator Cricova

Anexa nr1 la Regulament concurs S.A. Cricova

Anexa nr2 la Regulament concurs S.A. Cricova

Anexa nr3 la Regulament concurs S.A. Cricova

Anexa nr4 la Regulament concurs S.A. Cricova

Anexa nr5 la Regulament concurs S.A. Cricova

Anexa nr6 la Regulament concurs S.A. Cricova

 

 

 

Plan achiziții 2024

 

Plan achizitii provizoriu 2024  varianta 1

 

Plan de achizitii provizoriu 2024 varianta 2

 

ANUNT

 

Combinatul de vinuri „Cricova” SA achiziționează vin alb materie primă pentru vin spumant din soiuri tehnice europene.

Pentru informații suplimentare: Bortă Ivan 069424851

 

        ANUNT

 

Combinatul de vinuri „Cricova” SA achiziționează tooate soiurile tehnice. Prețurile vor fi afișate în procesul de contractare. Pentru informațiile suplimentare contactați la nr. de telefon – 069300106, Marin.

 

 

ANUNT

CV Cricova S.A. solicita oferte  pentru achiziționarea a unui cap tractor euro 6.

Persoana de contact: Tugutchi Valentin 069327619

 

ANUNT

 

 

CV Cricova S.A. solicita oferte  pentru achiziționarea vinurilor licoaroase în volum de 6000 dal.

Persoana de contact: Tugutchi Valentin 069327619

 

 

ANUNT

 

 

Combinatul de Vinuri “Cricova” S.A  anunță concurs de oferte pentru selectarea operatorilor economici specializați la efectuarea lucrărilor agricole de pregătire al terenului și plantării mecanizate al butașilor de viță de vie . Perioada  de executare al lucrărilor martie – mai  2024. Suprafața terenului destinat plantării constituie 55 ha .

Pentru mai multe informații tel de contact : 069096971 Vartic Vasile.

 

 

ANUNT

 

C.V. „Cricova” S.A. invită operatori economici să participe la concursul privind demolarea și construcția a unor porțiuni din pereți pentru instalarea geamurilor termopan.

Telefon de contact : Chicu Mihai 069200812

 

 

 

 

Anunt

 

Combinatul de Vinuri Cricova anunta concurs de oferte pentru selectarea operatorilor economici specializati in  vinzarea  acesoriilor  sistemului de suport : spalier vertical cu o sirma pentru butuci cu forma libera a lastarilor , precum si a serviciilor de instalare-montare  al sistemului de suport ( tutori ,ancore , stilpi fruntasi si mijlocasi , sirma s.a). Suprafata 51 ha .

Pentru mai multe informatii tel de contact : 069096971 Vartic Vasile.

 

 

ANUNT

 

C.V. „Cricova” S.A. invită operatori economici să participe la concursul privind construcția turnului de apă cu înălțimea 12m total și volumul de 25m3.

Telefon de contact : Ghenadie Surdu 069557086

 

 

ANUNT

 

Combinatul de Vinuri Cricova anunta concurs pentru selectarea operatorilor economici specializati la indeplinirea lucrarilor agrotehnice  (scarificarea,discuitul in 2 treceri s.a…)  in scopul pregatirii terenului pentru semanatul culturii florea-soarelui pe o suprafata de 350 ha.

Tel de contact: 069097710

 

 

ANUNT

 

CV Cricova S.A. solicita oferte  pentru procurare și montare  a 6 – 12 unități cupajoare de 12 000 dal.

Persoana de contact: Tugutchi Valentin 069327619

 

 

 

ANUNT

 

Combinatul de Vinuri „Cricova” S.A., învită operatorii economici să participe la concursul privind achiziționarea

Cablului electric 4*95mm2 (ВВГнг – LS), cantitatea 150 m pentru alimentarea instalației frigorifice de 95 kW

Telefon de contact : Sergiu Banari 068253380

 

 

ANUNT

 

Combinatul de Vinuri Cricova S.A. anunta concurs pentru selectarea antreprenorului pentru efectuarea lucrarilor de proiectare si executare a stramutarii retelelor linilor electrice aeriene 10kV a intreprinderii , adresa or Cricova str. Ungureanu 1

Telefon de contact: 022427777, 069327619, 069090150

 

 

ANUNT

 

Combinatul de Vinuri Cricova S.A. anunta concurs pentru selectarea antreprenorului pentru efectuarea lucrarilor de proiectare si executare a stramutarii retelelor de alimentatie cu gaz natural a intreprinderii , adresa or Cricova str. Ungureanu 1

Telefon de contact: 022427777, 069327619, 069090150

 

Anunț

 

Combinatul de Vinuri „Cricova”S.A anunță concurs de ofertă pentru protecția fitosanitară al plantațiilor de viță de vie al C.V”Cricova”S.A  pentru anul agricol 2024 conform caietului de sarcini .

Pentru informațiile suplimentare contactați la nr. de telefon – 069097710, Agronom al C.V „Cricova”S.A – Vartic Vasile.

 

Caiet de sarcini referitor la structura si starea plantatiilor pentru anul 2024

 

 

 

ANUNȚ

 

CV Cricova S.A. solicita oferte  pentru procurarea butașilor viță de vie, și anume:

Glera – 72 000 buc.

Chardonnay – 50 000 buc.

Muscat ottonel – 50 000 buc.

Floricica – 10 000 buc.

Persoana de contact: Tugutchi Valentin 069327619

 

 

C.V „Cricova” S.A solicita Oferte  pentru executarea serviciilor de proiectare pentru înființarea a 50 ha plantații viticole în or. Stăuceni, mun. Chișinău.

Termenul limită de prezentare a ofertelor pentru proiect pina la – 10.11.2023 

Anul plantării – 2024.

Pentru informatii suplimentare , persoana de contact : Vasile VARTIC

mobil – 069096971,

e-mail: [email protected].

 

 

CV Cricova S.A. solicita oferte  pentru efectuarea lucrarilor de amenajare a spațiilor verzi.

Persoana de contact: Tugutchi Valentin 069327619

 

 

ANUNT

 

CV „Cricova” S.A.  solicita oferte  pentru efectuarea serviciilor de transportare  al strugurilor tehnici, cu autobasculante special dotate pentru acest scop , pe intreg teritoriul Republicii Moldova. Persoana de contact: Lapteacru Marin ;  tel:069300106  ;  email:[email protected]

 

 

 

RAPORTUL ENTITATII DE INTERESUL PUBLIC – SEMESTRUL I ANUL 2023

 

2023 – Declaratie intermediara – S1

2023- S1- Anexa nr.1 — fara IDNP

2023- S1- Formular nr.2 — fara IDNP

2023- S1- Formular nr.3

2023- S1- Formular nr.5

 

RAPORTUL ENTITATII DE INTERESUL PUBLIC – ANUL 2023

 

2023 -Declaratie intermediara – S2

2023 – Anual – Formular nr.1

2023 – Anual – Formular nr.5

2023 – Declaratie intermediara – S1

2023 – Declaratie intermediara – S2

2023 – Raport Anual – CV Cricova SA – Anexa nr.1

Situatii Financiare Consolidate – 2023 – CV Cricova SA

Situatii Financiare Individuale – 2023 – CV Cricova SA- SIRF

Raport Audit – Situatii Consolidate – 2023 – CV Cricova SA Partea 1

Raport Audit – Situatii Consolidate – 2023 – CV Cricova SA Partea 2

Raport Audit – Situatii Individuale – 2023 – CV Cricova SA Partea 1

Raport Audit – Situatii Individuale – 2023 – CV Cricova SA Partea 2

 

RAPORTUL ANUAL AL ENTITATII DE INTERESUL PUBLIC – 2022

 

 

2022- Raport Anual- CV Cricova SA- Anexa nr.1

 

Declaratie intermediara – 2022-S1

 

Declaratie intermediara – 2022-S2

 

Situatii Financiare – 2022- CV Cricova SA- SIRF

 

Situatii Financiare – 2022- CV Cricova SA- SNC

 

2022- Anual- Formular nr.1

 

2022- Anual- Formular nr.5

 

2023- Raport Audit 2022- CV Cricova SA -Partea1

2023- Raport Audit 2022- CV Cricova SA-Partea2

2023- Raport Audit 2022- CV Cricova SA-Partea3

 

 

 

CV Cricova S.A. solicita oferte  pentru efectuarea lucrarilor de betonare a podelelor industriale.

Persoana de contact: Tugutchi Valentin 069327619

 

 

Anunţ privind organizare a procedurilor de achiziţii publice (stivuitor electric)

 

 

 

 

Anunţ privind organizare a procedurilor de achiziţii publice

 

 

Data 08 februarie 2023

 

Combinatul de Vinuri „Cricova” S.A. solicită oferte comerciale privind contractarea unui credit în sumă de (65.000.000,00) MDL sau echivalentul acestei sume, total şi/sau parţial, în EUR, pentru completarea capitalului circulant pe un termen de până la 36 luni.

 

Termen limita de prezentare a ofertelor – 18 februarie 2023.

 

 

 

Date de contact :

Irina Nicolaescu – director economic

Tel : 0692 80360

 

 

C O N C U R S

 

Combinatul de Vinuri  „Cricova” S.A  anunta concurs de Oferta pentru Sistema de Irigare prin Picurare.

 

caiet sarcini 62 ha

 

caiet sarcini 182 ha

 

 

C O N C U R S

 

Caietul de Sarcini pentru protectia fitosanitara al plantatiilor de vita de vie al C.V ‘Cricova”S.A pentru anul agricol 2023

 

Pentru informațiile suplimentare contactați la nr. de telefon – 069097710, Agronom al C.V „Cricova”S.A – Vartic Vasile.

 

C O N C U R S

Combinatul de vinuri Cricova anunță concurs de ofertă pentru servicii de supraveghere video. 

Perioada 9-23 ianuarie 2023.

Contacte:

tel. 0 22 42 77 77 

mail: [email protected]

Persoana de contact : Tonu Alexandru

Anunţ privind organizare a achiziţiilor de materiale

 

Declarație intermediară a conducerii Combinatului de Vinuri „Cricova” S.A. semestrul II anul 2022

 

 

C O N C U R S

Combinatul de vinuri Cricova anunță concurs de ofertă pentru servicii de securitate informațională. 

Perioada 11-25 noiembrie 2022.

Contacte:

tel. 0 22 42 77 77 

mail: [email protected]

Persoana de contact : Tonu Alexandru

PLANUL DE ACHIZITII PENTRU ANUL 2022

 

Planul de achizitii pentru anul 2022

 

Comunicat informativ cu privire la selectarea ofertelor privind achiziţionarea de bunuri (materiale auxiliare utilizate în industria vinicolă) în anul 2021.

 

 

În atenția persoanelor interesate !

 

 

Combinatul de Vinuri „Cricova” S.A., anunță selectarea, pentru eventuala contractare ulterioară, a ofertelor privind achiziţionarea de bunuri (materiale auxiliare utilizate în industria vinicolă) în anul 2021.

Criteriile de calitate și inofensivitate a materialelor trebuie să corespundă cerințelor tehnice și parametrilor prevăzuți în fișe tehnice înaintate de CV „Cricova” S.A. şi prevederilor stabilite în legislaţia în vigoare a Republicii Moldova.

Ofertele urmează a fi expediate sau depuse în plicuri sigilate la adresa: MD-2084, mun. Chişinău, or. Cricova,  str. Ungureanu P., 1. Anticamera: tel: 022-427-777.

Prezentarea ofertelor în conformitate sau în temeiul prezentului comunicat nu stabileşte pentru CV „Cricova” S.A. nici un fel de obligaţii de orice natură şi gen faţă de persoanele care au înaintat sau depus oferta.

Specificațiile tehnice sunt propuse mai jos în document spre descărcare.

Petru info suplimentar privind parametrii tehnici și calitatea materialelor contactați [email protected]

 

Anul 2022

 

* Combinatul de vinuri „Cricova” SA achiziționează tooate soiurile tehnice. Prețurile vor fi afișate în procesul de contractare. Pentru informațiile suplimentare contactați la nr. de telefon – 069300106, Marin.

 

* Anunţ concurs pentru proiectarea depozit pentru produse finite!

* Caiet de sarcini referitor la structura si starea plantatiilor.

 

Anul 2021

 

* Combinatul de vinuri „Cricova” SA achiziționează tooate soiurile tehnice europene, albe și roșii. Pentru informațiile suplimentare contactați la nr. de telefon – 069300106, Marin.

 

* Combinatul de vinuri „Cricova” SA oferă servicii de recoltare struguri cu combina, pentru informații suplimentare contactați-ne la nr. de telefon 062112700, Mihail.

 

* Capsule & Capisoane

 

* Combustibil & Carbune

 

* Eticheta spumante & Vinuri

 

* Cutii & BiB

 

* Dop polietilena, Miuzle

 

* Filtrare

 

* Auxiliar

 

* Materiale oenologice

 

* Caiet de sarcini referitor la structura si starea plantatiilor

 

Termenul de prezentare a ofertelor este pina la data de 15.02.2021

Raportul anual al entitatii de interesul public

 

Raportul anual 2019 Anexa nr1

ANUNȚ pentru ocuparea funcției de director al Societății pe acțiuni „Combinatul de Vinuri „Cricova”

 

2020, ocuparea functiei de director SA „Cricova”

Anunț privind rezultatele Concursului pentru ocuparea funcției vacante de Director general al S.A.”Combinatul de Vinuri „Cricova”

 

2020.07-17- Anunt CV Cricova SA- Concurs Director General- Desemnare cistigator

ANEXA

CV Sova Denis

Raport semestrial 2019

 

 

ANUNŢ PENTRU ACHIZIŢIA A MOTOUNELTE PENTRU SALUBRIZARE

ANUNŢ

 achiziţia a unui motoferestrău şi două motocoase pentru salubrizare

 

     1.Motoferestrău model “Stihl” – 1 bucată ( pînă la 6 000 mdl )

          Date tehnice: Lungime lamă 40 cm, model semiprofisional

  1. Motocoasă – 2 bucăţi ( pînă la 2 000 mdl per bucată )

    Date tehnice: model semiprofisional

Bugetul maximal planificat – 10 000 MDL